نمایشگاه آنلاین آثار خوشنویسی استاد عبدالله زاده

آثار خوشنویسی استاد عبدالله زاده در نمایشگاه خط سرخ

آثار خوشنویسی استاد عبدالله زاده در نمایشگاه خط سرخ به نمایش گذاشته می شود. در ادامه غعالیت های کنگره ملی شهدای استان قم و با مشارکت اداره هنر های تجسمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، نمایشگاه تخصصی خوشنویسی خط سرخ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اشراق، جواد دلاوری رییس اداره هنر های تجسمی معاونت مهر، در گفت و گویی از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی خط سرخ با هدف بزرگداشت و پاسداشت خون شهدای استان قم خبر داد.

جواد دلاوری در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: به همت والای نهاد ها و ارگان‌های استانی و در جهت پاسداشت مقام والای شهیدان، کنگره ملی شهدای قم برگزار گردید که یکی از فعالیت های مهم کنگره ملی شهدای قم برگزاری برنامه های متعددی در زمینه خوشنویسی بود.

.وی ادامه داد: در حاشیه این کنگره تولید و چاپ آثار، جشنواره خط تحریری دانش آموزی، نمایش آثار و برگزاری کارگاه حضوری نویسی و تجلیل از خوشنویسان عرصه‌ی دفاع مقدس انجام پذیرفت.

رییس اداره هنر های تجسمی معاونت مهر اظهار کرد: در ادامه فعالیت های این کنگره و با همت اداره هنرهای تجسمی معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی نمایشگاهی تخصصی از آثار خوشنویسی با نام «خط سرخ» برگزار می شود که در این نمایشگاه 42 نفر از اساتید، مدرسین و هنرمندان خوشنویس قم، قریب به 60 اثر خوشنویسی را در موضوع شهید و شهادت بر گرفته از آیات، روایات و اشعار و وصیت نامه شهدا، به رشته تحریر در آوردند.

دلاوری درخصوص افتتاحیه این نمایشگاه تصریح کرد: آیین گشایش این نمایشگاه در روز دو شنبه 28 آذر از ساعت 15 درسالن نگارستان اشراق واقع در خیابان صفائیه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه تا 10 دی ماه هر روز صبح از ساعت 9الی 13 برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

در پایان دلاوری گفت: اختتامیه این نمایشگاه نیز با حضور علاقه‌مندان، هنرمندان و جمعی از مسئولین استانی روز شنبه 10 دی از ساعت 15 الی 17 در معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و از برخی هنرمندان تقدیر به عمل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *